Wilt u een van de zalen van de Adventkerk huren? Op deze plattegrond kunt u zien welke zalen te huur zijn. In de tabel onderaan de pagina staat voor hoeveel personen de zalen geschikt zijn. De zalen van de Adventkerk zijn doordeweeks beschikbaar, met uitzondering van de christelijke feestdagen.

Wat bij de huur is inbegrepen

De zaalhuur is inclusief inrichting, toiletgebruik, internettoegang, garderobe en gebruik van de parkeerplaatsen. Daarnaast is in overleg het gebruik van beamers en schermen mogelijk in de kerkzaal en de Regenboogzaal, tegen extra vergoeding. Dit geldt ook voor een geluidsinstallatie spraak en muziek die aanwezig is in de kerkzaal en de Regenboogzaal. En voor het orgel en een piano die beschikbaar zijn in de kerkzaal.

Consumpties

De standaard consumpties zijn koffie, thee, fris, bier en wijn. Overige dranken, hapjes en lunches zijn in overleg bespreekbaar.

Meer informatie

Wilt u meer informatie, de exacte tarievenlijst en/of de algemene huurvoorwaarden ontvangen? Neem gerust contact op via verhuur@adventkerk.nl. Een indicatie van de tarieven in de zomerperiode kunt u hier vinden en een indicatie van de tarieven in de rest van het jaar kunt u hier vinden.

Bekijk hieronder ook foto's van de zalen.

Grote zaal Regenboog

Zaal Wolk