
In samenwerking met de Joris en de Adventkerk start er vanaf 31 mei op zondagavonden een Alpha Youth. Er staat een mooi team van negen enthousiaste jongeren klaar, dus we kunnen een hoop jongeren ontvangen.
Alpha Youth is een plek waar je met andere jongeren je vragen over geloof en leven kunt delen en samen op zoek gaat naar antwoorden. En gewoon een goede tijd hebt met elkaar.
Ben je tussen de 15 en 19? Doe lekker mee! Nodig vooral jongeren uit van die leeftijd om de eerste avond (31 mei in de Adventkerk) mee te maken om te kijken of het wat voor ze is. Alpha Youth is in totaal acht avonden en een weekend.